Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania od naszych Gości. Jeśli wśród nich nie znaleźliście Państwo poszukiwanej odpowiedzi, zapraszamy do kontaktu bezpośredniego.
1. Czy w obiekcie jest recepcja?
Nasz obiekt należy do apartamentów bezobsługowych, oznacza to, że nie ma na miejscu recepcji. Wszelkie kwestie uzgadniane są z Państwem zdalnie. W razie jakichkolwiek wątpliwości i pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji całodobowo pod telefonem.
2. Jak przebiega proces zameldowania?
W dniu przyjazdu przed godziną 14.30 przesyłamy do Państwa pełną instrukcję z podanym dokładnym numerem apartamentu oraz kodem dostępu do apartamentu. W zależności od wybranego apartamentu będzie na Państwa czekać elektroniczna klamka na kod lub skrytka z kluczykiem. Wszystkie kody, zarówno do budynku, klamki lub skrytki znajdują się w przesłanej instrukcji.
3. Jak wygląda proces wymeldowania z obiektu?
W dniu wymeldowania należy do godziny 11 opuścić apartament zamykając za sobą drzwi, a klucz pozostawiając w skrytce.
4. Czy można przechowywać bagaż po wymeldowaniu lub przed zameldowaniem?
Niestety nie posiadamy przechowywalni bagażu, ale istnieje możliwość pozostawienia bagażu w skrytce bagażowej na Dworcu Głównym PKP, oddalonym 15 minut pieszo od naszego obiektu.
5. Czy istnieje możliwość zameldowania się wcześniej, przed godziną 14.30?
Istnieje, ale jest to uzależnione od dostępności wybranego apartamentu. Prosimy zgłosić taką potrzebę obsłudze dzień przed zameldowaniem. W miarę możliwości udostępnimy obiekt wcześniej.
6. Czy można się zameldować po godzinie 22.00?
Tak, dostęp do apartamentu jest całodobowy. Można się meldować o dowolnej porze.
7. Jak otworzyć drzwi do budynku?
W instrukcji przesłanej do Państwa w dniu przyjazdu znajdują się kody do wszystkich drzwi, również do tych od budynku. Prosimy zwrócić uwagę nie tylko na wpisywane cyfry, ale również na symbole, które należy wcisnąć po i przed wpisaniem kodu. Np. symbol dzwonka...kod...symbol dzwonka.
8. Czy obiekt posiada parking?
Posiadamy kilka miejsc parkingowych na wewnętrznym dziedzińcu. Miejsca nie są zagwarantowane dla każdego Gościa, auto można zostawić jeśli są wolne miejsca. Jeśli parking na podwórku jest zajęty, auto można również pozostawić na publicznym parkingu wzdłuż ulicy, przy której umiejscowiony jest nasz obiekt.
9. Czy kuchnie wyposażone są w naczynia i przybory kuchenne?
Tak, każdy nasz apartament posiada kuchnię wyposażoną w niezbędne naczynia i przybory kuchenne, które umożliwią swobodne przygotowywanie posiłków przez cały pobyt.
10. Czy jest możliwość wstawienia łóżeczka dziecięcego?
Tak, należy zgłosić taką prośbę co najmniej jeden dzień przed przyjazdem. Dodatkowe łóżeczko dziecięce jest bezpłatne.
11. Czy w apartamencie znajdują się pralki?
Tak, każdy nasz apartament wyposażony jest w pralkę oraz środki do prania.
12. Czy w apartamentach znajdują się ręczniki i pościel?
Oczywiście, w każdym apartamencie znajdują się ręczniki oraz komplet pościeli do każdego z łóżek i sof.
13. Czy jest możliwość otrzymania faktury?
Tak. Aby ją otrzymać należy zgłosić taką prośbę do obsługi. Fakturę wystawiamy po zrealizowanym pobycie wysyłana jest na adres email.
14. Czy podana cena jest za osobę, czy za apartament?
Podane ceny obejmują cały apartament, za cały pobyt. Nie ma żadnych dodatkowych opłat.
15. Czy w apartamentach jest dostępny internet?
Tak, każdy nasz apartament wyposażony jest w bezprzewodowy, bezpłatny dostęp do internetu.
16. Jak daleko jest od Rynku?
Nasze apartamenty umiejscowione są w centrum, dzięki czemu dojście do samego Rynku zajmuje ok 20 minut.
17. Czy w apartamentach można palić?
Zgodnie z regulaminem, w apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia.
18. Czy można wynająć apartament na dłuższy czas, np. ponad miesiąc?
Tak, istnieje możliwość wynajmu zarówno na krótszy, jak i dłuższy termin. Aby uzyskać szczegółowe informacje dot. terminów i cen prosimy o kontakt z obsługą obiektu.